21 september 2010

så går det upp... o så går det ner igen


Min rumpa har återhämtat sig ganska bra de senaste dagarna, mitt hjärta med. Var hos Johanna i lördags kväll och kollade på film o snacka massa :) myspys! I söndags så var jag ute och målade på huset, det tar sån tid! Men det blir nog fint när det är klart. Igår... då var det måndag, skulle gå till 15,40 egentligen med vi fick jobba hemma med engelskan så kom hem ganska skapligt iaf, och så fick vi sovmorgon idag till 09,40, great!! Fick förresten svar på mitt sms som jag skickde i fredags... det kom mitt i natten.. typiskt honom, fast det gjorde mig ändå lite glad ( och min hjärna bärjade snurra sådär på högvarv igen)... tänkte att jag skulle vänta lite med att svara.. och nu när jag skulle skriva så visar det sig att min telefon inte var så pigg på det alls, mitt abonnemang har tydligen stängts av för att vi missat att betala en räkning... visade sig att vi inte hittade någon räkning så vi fick en ny och nu är mitt abonnemang avstängt tills de har fått in pengarna.... det är typ tills imorgon så jag får väl försöka att stå ut. Typiskt, nu när jag skulle svara och allt, damn! Nu ska jag försöka lägga fokus på mina många(!) engelskaglosor som vi har tills imorgon.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar