29 oktober 2010

I'm Free As A Bird


Emelie & jag på skolavslutningen i 5:an, det var tider det!

Åh jag är äntligen ledig!! Nu är det höstlov & det känns bättre än bäst. En fjärdedel av andra året klart, check! Ska bli skönt att komma ifrån skolmiljön några dagar nu, blir konstig av den. Lovet ska jag spendera med hästar i massor samt fina vänner & förhoppningsvis en fin pöjjk! Fan så fint!

Dagen idag har bestått av skolan & hästar, fick slita som ett djur när jag red Cantara, hon hade stått två dagar i rad & var superpigg & envis. Kvällen bjöd på god mat & idolmys med mina päron, kan vara rätt så skönt det med!

Ska kolla vem som får åka ut i idol & sen ska jag sova! Hörs en annan dag när jag har lite tid över till min stackars ensamma blogg!

Love ya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar