3 november 2010

Genom Eld


Jag var hos Emelie i lördags & bakade halloweentårta, tänkte om ni ville se! Förövrigt så är den tjejen bara bäst!

Jag hade hand om Cantara torsdag - måndag förresten, det gick bra men var lite jobbigt att ha en extrahäst så långt bort i flera dagar i streck. Fick lite träningsverk i rumpan med.

Nu är jag extremt sugen på att gå på novemberlovsfesten ikväll på Hugos, men jag tror inte att någon kan följa med mig, & jag vill inte gå själv, det är ju inte kul för fem öre! Får se fram emot festen på fredag i hästholmen istället, med mina tjejor!

Idag har jag varit väldigt duktig! Ridit Chican-även fast det regnade & blåste, åkte hem & lagade mat, tvättade Chicans leriga benskydd & smörjde in mina jodphurs! Duktig tjej!!

Se ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar