14 april 2011

education



Har lunchrast, vill bara hem... sitter här ensam i korridoren & tjurar. Vill hem & rida min söta lilla ponny, vill hem & sova..... vill vill vill, det är mycket som jag vill....& mycket som jag måste, typ plugga. Kommer bli mycket plugg i helgen, ligger lite efter, har inte orkat jobba ikapp efter att jag var sjuk, ingen motivation i hela kroppen.. eller jo, fast bara till andra saker, sånt som jag inte måste just nu.

Orkade inte ens duscha imorse, halvsmutsigt hår, orkar inte bry mig. Min hjärna har stängt av sig, den tog lov ungefär en vecka för tidigt, precis som vanligt, & vem får lida för det?! Jo jag såklart, äsch orkar inte bry mig om någonting just nu.

Hanna frågade mig imorse om jag kunde följa med på täling till Söderköping på lördag, bläää vad långt bort! Plus att det är Skänningeknixen då, & det är tradition att jag & Louise står där & fryser arslena av oss, får inte missas. Så Hanna får faktiskt åka & hoppa själv.

Har sjukt ont i höfterna från Core-passet igår, känner mig som en stel gammal kärring, snyggt! Nu ska jag stappla iväg & ha öfa-lektion... jippie.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar