29 april 2011

It's Happening




sitter med en saftig hemtenta framför mig.... orkar inte ens försöka förstå vad det är jag ska svara på, inköp & varuhantering är ju så fruktansvärt kul....! Har även fått min vanliga vårångest när jag ångrar mitt gymnasieval.... var likadant förra året, då ville jag byta till samhäll-ekonomi, i år vill jag byta till hästprogrammet på vreta... men ingen idé att göra det, vägrar att ta studenten senare än nästa år, verkligen vägrar!

har en liten släng av panikångets med.. så mycket som ska hinnas med nu på en månad, huset ska bli så klart så att vi kan flytta in, massor kvar att göra. Plus att jag har pluggperiod i skolan, prov jämt. har även ångets över att jag inte hinner plugga till körkortet, faaan! när jag får så mycket att göra så stänger jag av mig, o liksom gör ingenting för att låtsas att jag inte behöver göra nått. då blir jag ännu mer stressad... ond cirkel det där!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar