11 maj 2011

Billie Jean



Har precis haft muntliga nationella i engelska, gick ganska bra =) skönt o ha det klart, måste bara ta igen skriftliga som jag missade i måndags när jag hade hjärnskakning. Igår ringde Hanna från Vero Moda i Motala till mig och sa att de ville ha mig som praktikant i trean, gött!! Ska stoppa upp lappen under näsan på Ylva idag, sen får hon gnälla hur mycket hon vill om att det är i Motala, jag ska vara där helt enkelt!!

Idag ska mamma o jag gå till Colorama o titta på tapeter, snart inflyttningsdags ju =) sen kl 19 så ska jag på Trojenborgsskolans konsert på biografen, ska bli kul o se.... kommer säkert bubbla upp massa minnen från högstadietiden med.

Igårkväll tog jag en cider på balkongen o låtsades att det var sommarlov, 20 grader varmt kl 21 är inte dumt inte! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar