7 september 2012

Fredag 7e September

Har under dagen lyckats åstadkomma detta; släppt ut hästar, mockat ur boxar, dammsugit hela huset samt ätit lunch. Mina resterande planer beror helt på när min bror kommer tillbaka med bil och hästsläpa, han skulle hämta nån soffa och var tvungen att låna. Om han kommer tillbaka tidigt ska jag röja i hagen och sedan städa bilen invändigt. Om han kommer sent så ska jag bara städa bilen. Ska nämligen vara fyllechaffis ikväll åt Johanna och några fler tjejer som ska ut i Linköping. Då vill man ju inte ha universums smutsigaste bil  liksom.
I väntan på bilen får jag väl rulla tummarna....blir ensam hemma för mamma och pappa ska åka till Linköping och handla. Tur att Tiger håller mig sällskap! :)

Just det, jag var ju iväg och hämtade två lass med hö igår, sammanlagt 60 balar på ca 10 kg styck. Som jag bar fram och tillbaka två gånger. Först bar jag in dem i transporten på Stallmagasinet och sen väl hemma bar jag in dem i stallet, jag bar alltså 1200 kg hö igår eftermiddag. Inte undra på att jag har träningsverk i hela överkroppen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar