27 oktober 2012

Lördag 27e Oktober

Här sitter jag, ensam hemma. Mamma och pappa har åkt iväg till Motala för gallejj och blir borta över natten. Jag skulle egentligen ha gått ut ikväll jag med men nu är jag hemma och är småsjuk och hängig istället. Ska kurera mig på bästa sätt genom att äta tacos, mysa med katten i soffan och titta på film och käka popcorn! Förhoppningsvis mår jag bättre tills på måndag, då ska jag nämligen inventera på Karlsson från 08.00-21.30 puh! Måste vara bra tills dess, får ju ta alla tillfällen som ges att jobba!

I veckan som gått har jag skrittat Chican, umgåtts mycket med Matilda, varit på föreläsning på Sharpman om den åldrande hästen samt varit hos mormor på fikamys. Det är typ vad jag gör om dagarna, nästa vecka ska jag dock in till bibblan och skriva om mitt CV (har inget wordprogram på datorn) och söka lite jobb :)

Hoppas ni har en roligare lördagskväll än vad jag har!
Bäbis-Tiger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar