27 november 2012

Tisdag 27e November

Ursäkta för dålig uppdatering.....men jag har inte orkat, eller velat. Det kommer inlägg när det kommer.
Var ska jag börja.....hm
*Jag har fått jobb på Karlsson i Mantorp, sitter i kassan där, har jobbat i ca tre veckor nu.
*Chican är snart helt bra i benet, äntligen!
*Har sett sista Twilight filmen på bio, superduper!
*Louise och jag har stött på en kopia från "Ronny & Ragge"!
*Jag har handlat massvis med julkappar...
*...och shoppat loss som en galning till mig själv, hihi.
*Idag var tanken att jag skulle baka, massor. Vi får se om det blir av.
*Det regnar.....om någon nu skulle ha missat det...
*Jag vill festa, men det kommer ju inte inträffa det här året då jag jobbar varje helg...
*Jag har ångest över att jag aldrig kan träffa mina vänner och göra något, antingen jobbar de, eller så jobbar jag....
*...och när man väl är ledig så har man tusen andra saker som man måste hinna med.
*Jag funderar på att klippa av mig håret....vi får se hur det blir med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar