4 april 2013

Torsdag igen!

Hej bloggen! Jag har haft en hektisk vecka hittills, mycket jobb och mycket planerat på fritiden. Så kommer det rulla på nu i några veckor. I förrgår hade min häst totala dampet och betedde sig som en ohanterad unghäst, vart så arg på henne! Skuttade runt, vägrade sakta av och slingrade sig som en orm.
Igår åkte jag till syrran och fikade och åt mat, snackade massa skit och lekte med ungarna :) efter det åkte jag till Matilda några timmar, kom på att jag glömt stanna hemma o hämta hennes present precis när jag ringde på dörren aahhh så irriterande!! Men får väl komma ihåg den nästa gång ;) Nu sitter jag på jobbet och är proppmätt, köpte en supergod kebabrulle på pizzan mittemot yum yum!
Äh bäst å gå ut o göra lite nytta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar