20 september 2012

Torsdag

Det blåser is och är förjävla hemskt att vara ute idag. Men jag är lycklig ändå, Chican och jag travade de första metrarna idag, blev nog ca 150 meter. Hon verkade lite förvånad över att hon fick trava men hon travade på lugnt och försiktigt. Jag hatar när man ska testa så där om det är dags för nästa steg eller inte. Blir så ruskigt nervös och börjar tänka att tänk om det eller det händer.....Men det är nog ingen fara för igår när vi tog in dem så tyckte jag att Chican såg oren ut på höger bak så jag sprang med henne lite fram och tillbaka så att mamma skulle kolla, det var ingenting, bara en synvilla antagligen. När vi tog av bandaget så var senan helt sjukt fräsch så det kan nog vara läge att börja trava lite en gång i veckan. Men vi får se hur det ser ut ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar